Ταξιδεύοντας στην Ευρώπη με τροχόσπιτο!

Υπάρχει κάτι πιο απελευθερωτικό ή πιο συναρπαστικό από το να κάνετε ένα οδικό ταξίδι με τροχόσπιτο; Η απάντηση είναι όχι, και σας το επιβεβαιώνω. Εάν ενθουσιάζεστε με τα ταξίδια στο δρόμο και τα έχετε στο bucketlist σας, σας έχω όλα τα insights που πρέπει να ξέρετε και ιδέες για ένα τέτοιο μελλοντικό σας ταξίδι.

Της Ιωάννας Τζούλιου

Η αίσθηση της οδήγησης, της περιπλάνησης και της εξερεύνησης του καινούργιου σου δίνει ένα ρίγος απόλαυσης! Είχα την τύχη να πραγματοποιήσω το όνειρο μου να φύγω και να αφήσω χιλιόμετρα καθώς και την καθημερινότητα μου πίσω, με ένα αυτοκινούμενο τροχόσπιτο και να νιώσω τον έρωτα της περιήγησης στην Ευρώπη.

Ξεκινήσαμε, το ταξίδι από την πρωτεύουσα της Αυστρίας, τη Βιέννη από όπου είχαμε νοικιάσει το τροχόσπιτο για δύο εβδομάδες και κατευθυνθήκαμε αρχικά προς την Γερμανία. Οδηγώντας και έχοντας την εικόνα του δρόμου, τα πράγματα είναι πιο έντονα. Είχαμε τη δυνατότητα να απολαύσουμε την πανέμορφη φύση και τις μοναδικές διαδρομές που ενώνουν τις χώρες. Όση ώρα διασχίζαμε τα όμορφα τοπία, τα καταπράσινα δάση, την φύση γέμιζα με ζωντάνια. Η πρώτη μας στάση ήταν στο θεματικό πάρκο “Legoland” που βρίσκεται στη Βαυαρία της Γερμανίας. Εκεί περάσαμε κάποιες μέρες διασκεδάζοντας στα χρωματιστά τρενάκια και roller coaster.

Να προσθέσω κάπου εδώ, ότι εάν έχετε περιορισμένο προϋπολογισμό, η επιλογή του ταξιδιού με τροχόσπιτο, είναι ίσως η καλύτερη, διότι σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις τις διακοπές σου χωρίς να επιβαρύνεις τη τσέπη σου. Οι διανυκτερεύσεις σε κατασκηνωτικούς χώρους δεν κοστίζουν. Εκτός αυτού, όσο αφορά το φαγητό, μπορείς να μαγειρεύεις στο ίδιο το τροχόσπιτο, οπότε δεν διαφέρει από το μαγείρεμα στο σπίτι. Εάν πάλι δεν έχεις δικό σου τροχόσπιτο, μπορείς άνετα να νοικιάσεις ένα για όσο καιρό επιθυμείς!

Συνεχίσαμε την περιήγηση μας προς τη Γαλλία ενώ ευχαριστιόμασταν και απορροφούσαμε τα πανοραμικά τοπία γύρω μας. Μετά από κάποιες ώρες οδήγησης, φτάσαμε στο ρομαντικό Παρίσι. Δεν μπορούσαμε να παραλείψουμε το φανταστικό μουσείο του Λούβρου που έχει μια μαγευτική ατμόσφαιρα. Τα απίστευτα έργα τέχνης σε μαγνητίζουν και σε μεταφέρουν σε μια άλλη εποχή. Θυμάμαι τον εαυτό μου, να κοιτάζω την ξακουστή “Μόνα Λίζα” για ώρα και να εκπλήσσομαι από τη μοναδικότητα και σπανιότητα που χαρακτηρίζει αυτόν τον πίνακα. Μετέπειτα, συνεχίσαμε τη βόλτα μας στην καρδιά του Παρισιού, όπου ένας περίγυρος από το ίσως δημοφιλέστερο αξιοθέατο του κόσμου, τον Πύργο του Άιφελ, ήταν must.

Το ταξίδι με αυτοκινούμενο τροχόσπιτο είναι μια ασφαλή επιλογή και σου προσφέρει αυτονομία! Παντού είναι ένας πιθανός προορισμός. Μπορείς να κάνεις μια ολιγόωρη στάση κάπου ή αν γουστάρεις μπορείς να κάτσεις αφού κάνεις διακοπές με το… σπίτι σου!

Οφείλω να εκμυστηρευτώ ότι η θέα στη Γαλλική Ριβιέρα, που ήταν και ο επόμενος μας προορισμός, αναμφισβήτητα σου κόβει την ανάσα. Οι κρυφές γωνιές της σου μένουν χαραγμένες στο μυαλό. Ξεκινήσαμε στα κοσμοπολίτικα στέκια του Μονακό και διασχίσαμε τις σινεματικές Κάννες. Θυμάμαι στις πολυτελές γειτονιές του Σαν Τροπέ να περνάμε από ένα εστιατόριο, όπου είχαμε δει την… Πάρις Χίλτον. Δεν μπορούσα να το πιστέψω! Στο δρόμο δεν βλέπεις τίποτα άλλο εκτός από εντυπωσιακά υπερπολυτελή οχήματα όπως Ferrari και Lamborghini. Αν και είναι πολύ ακριβός προορισμός και τον συστήνω μόνο για ένα πέρασμα (εκτός κι αν υπάρχει η οικονομική ευχέρεια), ήταν πραγματικά απίστευτος!

Ένα από τα πολλά θετικά όταν κάνεις ταξίδι με τροχόσπιτο, όπως προανέφερα, είναι ότι μπορείς να αποφασίσεις αυθόρμητα σε ποιο μέρος θα συνεχίσεις το ταξίδι σου. Άμα δεν σου αρέσει σε ένα μέρος παίρνεις το τροχόσπιτό σου και πας …σε άλλη παραλία! Δεν θέλαμε με τίποτα να αφήσουμε έξω την πιο ερωτική πόλη της Ιταλίας, την Βενετία. Αυτός ο ερωτισμός και η ιδιαιτερότητα της σε μεταφέρει σε παραμύθι. Οι γόνδολες, τα γευστικά ιταλικά πιάτα και η πλατεία του Αγίου Μάρκου μας έκαναν πολύ ευτυχισμένους που αποφασίσαμε να γνωρίσουμε αυτή την πόλη.

Η Ιταλία αναμφίβολα τα έχει όλα! Καταπράσινες πλαγιές, υπέροχες πόλεις, γραφικά χωριά, όμορφες συνοικίες… Μία από αυτές τις υπέροχες πόλεις με αρχιτεκτονικά αριστουργήματα και ιστορία, είναι η πανέμορφη Βερόνα. Η αισθητική του σπιτιού της Ιουλιέτας ή στα ιταλικά Casa di Giulietta (ναι της περιβόητης Ιουλιέτας του Ρωμαίο) και του διάσημου μπαλκονιού που ξεκίνησε η ιστορία αγάπης, είναι ανεπανάληπτη. Μετά την επίσκεψη μας στην Ιταλία, αφού είχαν περάσει περίπου δώδεκα ημέρες περιήγησης, πήραμε το δρόμο του γυρισμού. Πριν το τέλος του ταξιδιού περάσαμε από τον τελικό μας προορισμό που ήταν η Ελβετία. Βάλαμε στο «καλάθι» μας τα αλπικά βουνά και τις κοιλάδες. Τα αλπικά τοπία και η εικόνα όταν κοιτάς «αφ’ υψηλού» είναι μοναδικά. Έπειτα επισκεφτήκαμε εργοστάσιο που φτιάχνει απίθανες ελβετικές σοκολάτες και παρακολουθήσαμε όλη τη διαδικασία παραγωγής. Οι ελβετικές σοκολάτες ήταν το τέλειο σουβενίρ που βάλαμε στη βαλίτσα της επιστροφής!

Μπορώ να πω χωρίς κανένα ενδοιασμό, ότι το οδικό ταξίδι με τροχόσπιτο είναι εμπειρία ζωής και θα το ξανάκανα με τα χίλια, αφού οι απολαύσεις του περιηγητικού τουρισμού είναι ασύγκριτες! Τι λέτε; Φύγαμε για μια ονειρική εξόρμηση με τροχόσπιτο;